FORD KUGA 2.5 PHEV Vignale
Over deze FORD KUGA
Autobedrijf Scholten Markelo B.V. is al meer dan 50 jaar het vertrouwde adres voor occasions van alle merken in alle prijsklassen!
Meer informatie >>
Opties & Extra's
ABS, Achterspoiler in kleur van de carrosserie, Achteruit rij camera, Airbag, zijdelings voor 2x, Bandenspanningscontrole, Deelb. achterbank (ongelijke delen), El. verst. best. stoel met geheugen, Geluidsisolerend glas, Gordijn/hoofd airbags achter, Knieairbag voor, Passagiersstoel hoogte verstelbaar, Sidespoilers/steps in kleur van de carrosserie, Startonderbreking, Stuurverwarming, WiFi
Meer informatie >>
Autobedrijf Scholten Markelo BV
Herikerweg 21
7475 TS Markelo
T: 0547 - 36 16 52
M: 0651259871
E: info@autoscholten.nl
Over deze FORD KUGA
Autobedrijf Scholten Markelo B.V. is al meer dan 50 jaar het vertrouwde adres voor occasions van alle merken in alle prijsklassen!
| Afleverkosten | € 0 |
| Wegenbelasting | € 226 p/kw info |
| Kleuroms. | Zwart , Zwart metallic |
| Km stand | 101.717 KM |
| Bouwjaar | 05 - 2021 |
| Brandstof | Hybride |
| Actieradius | 0.00 Km |
| Vermogen | 112 KW / 152 PK |
| Topsnelheid | Km/u |
| Acceleratietijd 0-100 | 0.00 sec |
| Acceleratietijd 80-120 | 0.00 sec |
| Motorinhoud | 2488 cc |
| Aantal cylinders | 4 |
| Boring x Slag | 0.00 mm |
| Max koppel | 0.00 Nm |
| Compressieverh. | 0.00:1 |
| Rijklaargewicht | 1844 Kg |
| Tot. toegest. bel. gew. | 2320 Kg |
| Tot. aanh. gew. geremd | 1500 Kg |
| Brandstoftank inh. | 0.00 L |
| Verb. binnen beb. kom | 0.0 l/100 Km |
| Verb. buiten beb. kom | 0.0 l/100 Km |
| Verb. gecombineerd | 1.4 l/100 Km |
| Co2 uitstoot | 32 g/Km |
Elektrische specificaties
| Type | Hybride |
| Accu eigendom | |
| Accu capaciteit | kWh |
| Verbruik / 100km | kWh |
| Actieradius gemiddeld | Km |
| Actieradius Winter | Km |
| Actieradius Zomer | Km |
| Laadaansluiting | |
| Laadvermogen | kW (AC) |
| Laadtijd | minuten |
| Laadsnelheid | Km/u |
| Snellaadaansluiting | |
| Snellaadvermogen | kW (DC) |
| Snellaadtijd | minuten |
| Snellaadsnelheid | Km/u |